

Descoperă Lumea Moto – Tot Ce Ai Nevoie, Într-un Singur Loc!
Vrei un scuter de 125cc modern? Noul PCX este dotat cu Smart Key, priză USB C, Honda Selectable Torque Control (HSTC), spațiu generos de depozitare sub șa, precum și un nou bord TFT (varianta DX) și frâna spate cu disc de 220 mm.
Aduce orașul mai aproape
Modelul scuter PCX 125 afișează un stil atractiv și contemporan, potrivit pentru orice oraș, în timp ce motorul enhanced Smart Power (eSP), cu tehnologie idle stop, oferă acum 12.5CP și un consum de doar 2.1 l/100km. Siguranța și confortul sunt îmbunătățite grație noii frâne spate pe disc și a amortizoarelor revizuite.
Libertate pe stradă
Cu suspensii revizuite, sistem de frânare cu disc pentru frâna spate, ABS și Honda Selectable Torque Control (HSTC), noul scuter PCX 125 asigură o călătorie confortabilă și sigură. În plus sistemul Smart Key, priza USB C și spațiul de depozitare generos de sub șa, îți vor oferi tot confortul de care ai nevoie. Este atât de facil încât îl poți conduce cu toate categoriile A si cu B125.
Extra spațiu și priză USB C
Volumul total sub șa este acum de 30.4L - perfect pentru a depozita o cască full-face si chiar mai mult. Vei găsi, de semenea, și o priză USB C în compartimentul pentru mănuși astfel încât să-ți poți ține telefonul încărcat tot timpul.
Iluminare Full LED
În aglomerația urbană este important să vezi și să fii vazut, zi sau noapte. Sistemul premium de iluminare full LED cu lumini de zi, redesenat, fac din noul scuter PCX 125 o apariție impunătoare.
Motor eSP+ SOHC mai puternic
Noul sistem de propulsie oferă o accelerație mai rapidă precum și o viteză de top mai mare. Disponibil cu sistem Idle Stop și compatibilitate Euro 5+, este și mai ecologic.
Honda Selectable Torque Control (HSTC)
Sistemul HSTC monitorizează aderența roții spate oferind mai multă încredere în condiții de ploaie și te notifică atunci când intră în funcțiune. Și, dacă vrei, poți dezactiva sistemul HSTC.
Display de bord atractiv
Noua consolă centrală afișează toate informațiile de care ai nevoie simplu și la îndemână. Varianta standard propune un display clasic, LCD, în timp ce pentru varianta DX, bordul este TFT de 5 inch.
Cadru și suspensie revizuite
Cadrul din oțel a fost gândit pentru a fi durabil în traficul urban, dar și pentru a oferi manevrabilitatea specifică scuterului PCX 125. De asemenea, am mărit cursa suspensiei spate și am folosit arcuri mai puternice pentru un confort sporit. Varianta DX este echipatâ cu amortizoare
Fisa tehnica
Coduri specifice
No customer reviews for the moment.