Motorex OCEAN FS 4T SAE 15W/50
  • Nou
  • Stoc epuizat
1.000 Lei
Motorex TOP SPEED 4T SAE 10W/30
  • Nou
  • Stoc epuizat
300 Lei
Motorex POWER SYNT 2T
  • Nou
  • Stoc epuizat
350 Lei
Motobotine FIRST STEPMotobotine FIRST STEP
  • -200 Lei
  • Nou
00
day
:
00
hour
:
00
min
:
00
sec
3.900 Lei4.100 Lei
Mixed items
Cizme  ACERBIS X-ROCK MM TWOCizme  ACERBIS X-ROCK MM TWO
  • -200 Lei
  • Nou
00
day
:
00
hour
:
00
min
:
00
sec
6.390 Lei6.590 Lei
Mixed items
      Chinchilla 500
      Chinchilla 500

      Chinchilla 500

      Review (0)
      0 Lei
      cu TVA
      Ultimele produse in stoc

      Benda Chinchilla 500 cruiser a fost de fapt prima motocicletă de dimensiuni medii a companiei care ar putea fi clasificată drept „cruiser simplu”. Aceasta este o motocicletă creată în deplină conformitate cu principiile construcției clasice de cruiser. Nu există un motor neobișnuit cu patru cilindri aici – indiferent dacă este în linie, ca pe LFC 700, sau în formă de V, ca pe DarkFlag. Nu există suspensie pneumatică sau rolă spate uriașă. Nici măcar nu are aspectul excentric al lui Napoleon.

      Culoare :
      Quantity :
      Hurry Up Only 2 Items left items
      Write your review

      Below you will find the body measurements that we use along with a handy conversion guide for international sizing. Our 'Standard' womenswear range has been designed for a women whose height is 168cm (5ft 6") and who has an inside leg of 79cm. The fit of a garment may vary depending on the cut, style and fabric.

      View In:
      General
      Size 6 8 10 12 14 16 18 20 22 24
      Bust 30¾ 32¼ 34¼ 36¼ 38 40¼ 42½ 45 47¼ 49½
      Waist 24 25½ 27½ 29½ 31¾ 34 36¼ 38½ 41 43¼
      Hip 33¾ 35½ 37½ 39½ 41½ 43¼ 45¼ 47½ 50 52½
      • Cum cumpăr in Credit / RateCum cumpăr in Credit / Rate

      Ce este acolo? Există un V-twin canonic – aici este răcit cu lichid și are un sistem de injecție de combustibil. Există un stil clasic de cruiser: un rezervor în formă de lacrimă, un scaun cu mai multe niveluri, roți largi și aripi adânci, care conferă motocicletei moderne din punct de vedere structural un anumit farmec retro. Există și asistenți electronici invizibili, dar foarte importanți pentru călăreț: sistem de frânare antiblocare și control al tracțiunii.

       

      Din punct de vedere stilistic, Benda Chinchilla 500 amintește de crucișătorul recent introdus DarkFlag 500, dar se deosebește de acesta prin partea sa tehnică mai clasică. Motocicleta este echipată cu un motor cu doi cilindri în formă de V, răcit cu lichid, cu un volum de lucru de 500 cmc. vedea. Motorul s-a dovedit a fi cu cursă scurtă și cu turații destul de mari, zona roșie de pe turometru începe la 8000 rpm. Putere maxima 50 CP. se realizează la 8800 rpm, iar valoarea maximă a cuplului – 42 Nm – motorul se dezvoltă la 6700 rpm.

       

      Motorul este cuplat cu o cutie de viteze cu 6 trepte, iar cuplul este transmis roții din spate prin intermediul unei curele dințate. Motocicleta este echipată cu un ambreiaj cu alunecător - puteți comuta în jos cu orice viteză fără teama de a bloca roata din spate. Iar controlul tracțiunii inclus în pachetul de bază va împiedica alunecarea roții din spate atunci când gazul este deschis brusc.

      Șasiul lui Benda Chinchilla 500 se bazează pe un cadru tradițional tubular din oțel, brațul oscilant al suspensiei spate este realizat din aliaj de aluminiu. Chinchilla are o furcă inversată de 41 mm în față și două amortizoare în spate, echipate cu preîncărcare reglabilă a arcului. Roțile de 16 inci sunt încălțate cu cauciucuri pline de 150/80 în față și 180/65-16 în spate.

       

      Chinchilla 500 are un disc de frână de 320 mm în față, asociat cu un etrier radial cu patru pistoane, în timp ce spatele are un disc de 260 mm și un etrier cu două pistoane. Sistemul de frânare încetinește efectiv cruiserul cu o greutate proprie de numai 198 kg, iar în caz de urgență călărețul este protejat de un sistem de frânare antiblocare.

      Benda Chinchilla 500 este vizibil mai mare decât fratele său de 300 cmc - ampatamentul a fost mărit la 1550 mm. Acest lucru nu numai că a asigurat un confort maxim al călărețului, dar a oferit și pasagerului un scaun confortabil de dimensiuni mari. Aripile adânci protejează efectiv echipajul de apă și praf. Amortizoarele elegante, situate pe o parte, completează aspectul clasic al cruiserului, iar oglinzile instalate la capetele volanului adaugă un pic de agresivitate.

      BENDA
      2 Produse

      Fisa tehnica

      Tip Motor
      2 cilindri, 8 supape, 4 timpi,
      Capacitate cilindrică
      500 см³
      Putere (CP / RPM)
      50 C.P
      Cuplu motor (Nm/rpm)
      42 la 6700 rpm
      Aprindere
      Gestionat Electronic
      Sistem alimentare
      Injecție electronică de combustibil EFI
      Transmisie
      MT
      Ambreiaj
      Multi-disc, umed
      Cutie viteze
      6
      Tip sasiu
      Cadru duplex din oțel tubular cu secțiune variabilă tip Soft Tail
      Tip sistem ABS
      ABS cu 2 circuite
      Frână față
      Frână cu disc de 300 mm cu etrier cu două piston
      Frână spate
      Frână cu disc de 240 mm cu etrier cu două piston
      Suspensie față
      Furcă inversată cu două amortizoare telescopice hidraulice
      Suspensie spate
      Aluminiu, pendul 2x suspensie de tip arc amortizor cu preîncărcare reglabilă a arcului
      Anvelope față
      120/80R16, M/C
      Anvelope spate
      150/80R15, M/C
      Masă proprie
      215 KG
      Lungime x Lățime x Înălțime (mm)
      2200x846 x 1150 mm
      Ampatament (mm)
      1550 mm
      Înălțime șa (mm)
      705 mm
      Capacitate rezervor
      16

      Coduri specifice

      No customer reviews for the moment.

      Write your review
      Chinchilla 500
      Chinchilla 500– Motocicletă urbană elegantă și agilă

      Chinchilla 500

      0 Lei
      cu TVA