

Descoperă Lumea Moto – Tot Ce Ai Nevoie, Într-un Singur Loc!
Benda Chinchilla 500 cruiser a fost de fapt prima motocicletă de dimensiuni medii a companiei care ar putea fi clasificată drept „cruiser simplu”. Aceasta este o motocicletă creată în deplină conformitate cu principiile construcției clasice de cruiser. Nu există un motor neobișnuit cu patru cilindri aici – indiferent dacă este în linie, ca pe LFC 700, sau în formă de V, ca pe DarkFlag. Nu există suspensie pneumatică sau rolă spate uriașă. Nici măcar nu are aspectul excentric al lui Napoleon.
Ce este acolo? Există un V-twin canonic – aici este răcit cu lichid și are un sistem de injecție de combustibil. Există un stil clasic de cruiser: un rezervor în formă de lacrimă, un scaun cu mai multe niveluri, roți largi și aripi adânci, care conferă motocicletei moderne din punct de vedere structural un anumit farmec retro. Există și asistenți electronici invizibili, dar foarte importanți pentru călăreț: sistem de frânare antiblocare și control al tracțiunii.
Din punct de vedere stilistic, Benda Chinchilla 500 amintește de crucișătorul recent introdus DarkFlag 500, dar se deosebește de acesta prin partea sa tehnică mai clasică. Motocicleta este echipată cu un motor cu doi cilindri în formă de V, răcit cu lichid, cu un volum de lucru de 500 cmc. vedea. Motorul s-a dovedit a fi cu cursă scurtă și cu turații destul de mari, zona roșie de pe turometru începe la 8000 rpm. Putere maxima 50 CP. se realizează la 8800 rpm, iar valoarea maximă a cuplului – 42 Nm – motorul se dezvoltă la 6700 rpm.
Motorul este cuplat cu o cutie de viteze cu 6 trepte, iar cuplul este transmis roții din spate prin intermediul unei curele dințate. Motocicleta este echipată cu un ambreiaj cu alunecător - puteți comuta în jos cu orice viteză fără teama de a bloca roata din spate. Iar controlul tracțiunii inclus în pachetul de bază va împiedica alunecarea roții din spate atunci când gazul este deschis brusc.
Șasiul lui Benda Chinchilla 500 se bazează pe un cadru tradițional tubular din oțel, brațul oscilant al suspensiei spate este realizat din aliaj de aluminiu. Chinchilla are o furcă inversată de 41 mm în față și două amortizoare în spate, echipate cu preîncărcare reglabilă a arcului. Roțile de 16 inci sunt încălțate cu cauciucuri pline de 150/80 în față și 180/65-16 în spate.
Chinchilla 500 are un disc de frână de 320 mm în față, asociat cu un etrier radial cu patru pistoane, în timp ce spatele are un disc de 260 mm și un etrier cu două pistoane. Sistemul de frânare încetinește efectiv cruiserul cu o greutate proprie de numai 198 kg, iar în caz de urgență călărețul este protejat de un sistem de frânare antiblocare.
Benda Chinchilla 500 este vizibil mai mare decât fratele său de 300 cmc - ampatamentul a fost mărit la 1550 mm. Acest lucru nu numai că a asigurat un confort maxim al călărețului, dar a oferit și pasagerului un scaun confortabil de dimensiuni mari. Aripile adânci protejează efectiv echipajul de apă și praf. Amortizoarele elegante, situate pe o parte, completează aspectul clasic al cruiserului, iar oglinzile instalate la capetele volanului adaugă un pic de agresivitate.
Fisa tehnica
Coduri specifice
No customer reviews for the moment.