

Descoperă Lumea Moto – Tot Ce Ai Nevoie, Într-un Singur Loc!
Benda Rock 300 este o motocicletă construită pe aceeași platformă ca și Chinchilla 300 prezentată anterior, dar este vizibil diferită de fratele său atât din punct de vedere stilistic, cât și tehnic. Cea mai semnificativă schimbare este ampatamentul, care a fost mărit cu 100 mm. Lungimea sa în Benda Rock 300 a devenit 1520 mm – este exact la fel de mult ca, de exemplu, Harley Davidson Sportster S. Un călăreț de aproape orice înălțime se poate așeza cu ușurință la volanul lui Benda Rock 300. Volanul dragbar drept a fost mutat puțin înapoi, iar coloana de direcție a fost ridicată. Poziția pe scaun a devenit mai confortabilă și nu obosește șoferul.
Designerii nu au uitat nici de pasager – Benda Rock 300 a primit un scaun de pasager mai mare, permițând „numărul doi” să stea confortabil. Motocicleta a devenit cu 7 kg mai grea, rămânând în același timp destul de ușoară conform standardelor de clasă - greutatea proprie a Rock 300 este de doar 177 kg.
În caz contrar, Benda Rock 300 este similar structural cu Chinchilla. Motocicleta este echipată cu un motor cu două cilindri, în formă de V, răcit cu lichid, cu patru supape pe cilindru. Acest motor de 298 cmc, echipat cu sistem de injecție, dezvoltă o putere maximă de 30,5 CP. la 8500 rpm și produce un cuplu maxim de 25,3 Nm la 7000 rpm. Motorul este cuplat la o cutie de viteze cu șase trepte, cu un ambreiaj cu alunecare inclus ca standard. Cuplul este transmis roții din spate printr-o curea dințată.
Șasiul lui Benda Rock 300 este tradițional pentru crucișătoarele cu ambiții sportive: un cadru duplex rigid din oțel, o furcă inversată în față și o suspensie spate cu braț oscilant cu două amortizoare. Rigiditatea suspensiei spate poate fi ajustată în funcție de condițiile de funcționare planificate și de sarcina motocicletei.
Jantele din aliaj de 16 inchi sunt echipate cu anvelope de profil înalt care măsoară 130/90-16 în față și 150/80-16 în spate – nu numai că arată elegant, dar au și un nivel ridicat de absorbție a șocurilor, adăugând confort pentru călăreț și pasager. Creatorii lui Benda Rock 300 nu s-au zgârcit cu frânele: roata din față are un etrier radial cu patru pistoane, lucrând în tandem cu un disc de 300 mm, în timp ce roata din spate are un etrier cu două pistoane și un disc de 240 mm. Iar sistemul de frânare antiblocare cu două canale va oferi asigurare în situații de urgență.
Elegantele amortizoare Rock 300 sunt situate pe ambele părți. Apărătoarele adânci ale lui Benda Rock 300 protejează efectiv echipajul de apă și praf, iar rezervorul de combustibil de 16 litri, combinat cu un consum modest de combustibil de aproximativ 3 litri la 100 km, oferă motocicletei o autonomie impresionantă.
Motocicleta a primit optică complet LED. Panoul de instrumente cu cristale lichide, montat pe volan, este realizat într-o carcasă rotundă tradițională. Există un port USB sub volan – vă puteți încărca cu ușurință telefonul în timp ce conduceți.
Fisa tehnica
Coduri specifice
No customer reviews for the moment.