Motorex OCEAN FS 4T SAE 15W/50
  • Nou
  • Stoc epuizat
1.000 Lei
Motorex TOP SPEED 4T SAE 10W/30
  • Nou
  • Stoc epuizat
300 Lei
Motorex POWER SYNT 2T
  • Nou
  • Stoc epuizat
350 Lei
Motobotine FIRST STEPMotobotine FIRST STEP
  • -200 Lei
  • Nou
00
day
:
00
hour
:
00
min
:
00
sec
3.900 Lei4.100 Lei
Mixed items
Cizme  ACERBIS X-ROCK MM TWOCizme  ACERBIS X-ROCK MM TWO
  • -200 Lei
  • Nou
00
day
:
00
hour
:
00
min
:
00
sec
6.390 Lei6.590 Lei
Mixed items
      Napoleonbob 250
      Napoleonbob 250

      Napoleonbob 250

      Review (0)
      0 Lei
      cu TVA
      Ultimele produse in stoc

      Benda Napoleonbob 250 este un alt concept îndrăzneț al unui producător chinez de motociclete care a ajuns în etapa de producție fără nicio modificare. Introdus la începutul anului 2024, acest castor a uimit pe toată lumea prin aspectul său extrem de neobișnuit, combinând motive retro pronunțate cu o parte tehnică modernă.

      Culoare :
      Quantity :
      Hurry Up Only 2 Items left items
      Write your review

      Below you will find the body measurements that we use along with a handy conversion guide for international sizing. Our 'Standard' womenswear range has been designed for a women whose height is 168cm (5ft 6") and who has an inside leg of 79cm. The fit of a garment may vary depending on the cut, style and fabric.

      View In:
      General
      Size 6 8 10 12 14 16 18 20 22 24
      Bust 30¾ 32¼ 34¼ 36¼ 38 40¼ 42½ 45 47¼ 49½
      Waist 24 25½ 27½ 29½ 31¾ 34 36¼ 38½ 41 43¼
      Hip 33¾ 35½ 37½ 39½ 41½ 43¼ 45¼ 47½ 50 52½
      • Cum cumpăr in Credit / RateCum cumpăr in Credit / Rate

      Motocicleta de producție, ca și în cazul „fratelui său mai mare” Napoleon 500, a rămas un singur loc – este cu adevărat o adevărată motocicletă ego. În ciuda faptului că cilindrul motorului este la jumătate față de cel al lui Napoleon 500, bobber-ul pare și mai străin. În primul rând, bineînțeles, datorită șasiului extrem de neobișnuit.

       

      Cadrul din tuburi de oțel este poate singurul lucru care poate fi numit tradițional în designul șasiului Benda Napoleonbob 250. Suspensia din față a acestui bobber te face mai întâi să te gândești în încercarea de a înțelege cum funcționează totul, apoi - să mergi și să-ți testezi presupunerile în practică.

       

      Și este ceva la care să te gândești aici: amestecul dintre o furcă telescopică și o variație nebună a temei „paralelogramului” nu este doar pentru spectacol – totul funcționează cu adevărat! Elementele telescopice tradiționale ale suspensiei față Napoleonbob 250 acționează ca ghidaje, în timp ce absorbția șocurilor este asigurată de un sistem de pârghii realizat din piese din aluminiu cu două amortizoare reglabile. În același timp, elementele de amortizare în sine, acoperite cu ondulații de cauciuc vechi, nu funcționează în compresie, ci în tensiune.

       

      Suspensia spate arată doar tradițională la prima vedere. Da, basculantul aici imită un hardtail, iar amortizarea este asigurată de două amortizoare. Dar cinematica funcționării lor nu este evidentă la prima vedere - de fapt, Benda Napoleonbob 250 are un sistem complex multi-link în spate. Urechea inferioară a fiecărui amortizor este conectată la brațul oscilant printr-o pârghie în formă de L, de la care, la rândul său, o împingere merge către cadru.

       

      După toate aceste rafinamente tehnice, nu v-ați aștepta ca roțile să aibă o formă rotundă tradițională – dar da, ele sunt exact așa: roțile turnate de 18 inchi cu spițe ajurate sunt încălțate cu anvelope „dolofane” de 130/80 în față și 160/70 în spate, iar banda de rulare se menține pe toate anvelopele și pe teren.

       

      Motorul Napoleonbob 250, care arată ca un motor L/C, răcit cu aer, este de fapt un V-twin modern, răcit cu lichid, cu injecție de combustibil, cu 4 supape pe cilindru. Are o geometrie aproape „pătrată” – diametrul cilindrului și cursa pistonului sunt de 53,5, respectiv 55,4 mm. Motorul dezvoltă o putere maximă de 26 CP. la un cruiser deloc 9000 rpm, iar cuplul maxim de 25 Nm este atins la doar 5500 rpm. Sistemul de evacuare laconic, vopsit în negru, este ascuns sub motocicletă pe laterale.

      BENDA
      2 Produse

      Fisa tehnica

      Tip Motor
      2 cilindri, 8 supape, 4 timpi,
      Capacitate cilindrică
      250 см³
      Putere (CP / RPM)
      26 C.P
      Cuplu motor (Nm/rpm)
      25,3 la 7000 rpm
      Consum carburant (l/100km)
      4.5 l/100 km
      Aprindere
      Gestionat Electronic
      Sistem alimentare
      Injecție electronică de combustibil EFI
      Transmisie
      MT
      Ambreiaj
      Multi-disc, umed
      Cutie viteze
      6
      Tip sasiu
      Cadru duplex din oțel tubular cu secțiune variabilă tip Soft Tail
      Tip sistem ABS
      ABS cu 2 circuite
      Frână față
      Disc
      Frână spate
      Disc
      Suspensie față
      Furcă inversată cu două amortizoare telescopice hidraulice
      Suspensie spate
      Aluminiu, pendul 2x suspensie de tip arc amortizor cu preîncărcare reglabilă a arcului
      Anvelope față
      130/80-18
      Anvelope spate
      160/70-18
      Masă proprie
      185 KG
      Lungime x Lățime x Înălțime (mm)
      2333 x 838 x 1058 mm
      Ampatament (mm)
      1545 mm
      Înălțime șa (mm)
      748mm
      Capacitate rezervor
      9,5

      Coduri specifice

      No customer reviews for the moment.

      Write your review
      Napoleonbob 250
      Napoleonbob 250 – Motocicletă neo-retro cu stil unic

      Napoleonbob 250

      0 Lei
      cu TVA