

Descoperă Lumea Moto – Tot Ce Ai Nevoie, Într-un Singur Loc!
Benda Napoleonbob 250 este un alt concept îndrăzneț al unui producător chinez de motociclete care a ajuns în etapa de producție fără nicio modificare. Introdus la începutul anului 2024, acest castor a uimit pe toată lumea prin aspectul său extrem de neobișnuit, combinând motive retro pronunțate cu o parte tehnică modernă.
Motocicleta de producție, ca și în cazul „fratelui său mai mare” Napoleon 500, a rămas un singur loc – este cu adevărat o adevărată motocicletă ego. În ciuda faptului că cilindrul motorului este la jumătate față de cel al lui Napoleon 500, bobber-ul pare și mai străin. În primul rând, bineînțeles, datorită șasiului extrem de neobișnuit.
Cadrul din tuburi de oțel este poate singurul lucru care poate fi numit tradițional în designul șasiului Benda Napoleonbob 250. Suspensia din față a acestui bobber te face mai întâi să te gândești în încercarea de a înțelege cum funcționează totul, apoi - să mergi și să-ți testezi presupunerile în practică.
Și este ceva la care să te gândești aici: amestecul dintre o furcă telescopică și o variație nebună a temei „paralelogramului” nu este doar pentru spectacol – totul funcționează cu adevărat! Elementele telescopice tradiționale ale suspensiei față Napoleonbob 250 acționează ca ghidaje, în timp ce absorbția șocurilor este asigurată de un sistem de pârghii realizat din piese din aluminiu cu două amortizoare reglabile. În același timp, elementele de amortizare în sine, acoperite cu ondulații de cauciuc vechi, nu funcționează în compresie, ci în tensiune.
Suspensia spate arată doar tradițională la prima vedere. Da, basculantul aici imită un hardtail, iar amortizarea este asigurată de două amortizoare. Dar cinematica funcționării lor nu este evidentă la prima vedere - de fapt, Benda Napoleonbob 250 are un sistem complex multi-link în spate. Urechea inferioară a fiecărui amortizor este conectată la brațul oscilant printr-o pârghie în formă de L, de la care, la rândul său, o împingere merge către cadru.
După toate aceste rafinamente tehnice, nu v-ați aștepta ca roțile să aibă o formă rotundă tradițională – dar da, ele sunt exact așa: roțile turnate de 18 inchi cu spițe ajurate sunt încălțate cu anvelope „dolofane” de 130/80 în față și 160/70 în spate, iar banda de rulare se menține pe toate anvelopele și pe teren.
Motorul Napoleonbob 250, care arată ca un motor L/C, răcit cu aer, este de fapt un V-twin modern, răcit cu lichid, cu injecție de combustibil, cu 4 supape pe cilindru. Are o geometrie aproape „pătrată” – diametrul cilindrului și cursa pistonului sunt de 53,5, respectiv 55,4 mm. Motorul dezvoltă o putere maximă de 26 CP. la un cruiser deloc 9000 rpm, iar cuplul maxim de 25 Nm este atins la doar 5500 rpm. Sistemul de evacuare laconic, vopsit în negru, este ascuns sub motocicletă pe laterale.
Fisa tehnica
Coduri specifice
No customer reviews for the moment.